Set them free

Bättre tio fåglar i skogen än en i handen tycker jag.
 



Kan inte mer än att hålla med :) Spännande att se en helt ny sida av ditt fotograferande :)

Svar: Tack!! Ja, det var riktigt kul det här! Jag tvingade liksom fram det pga tidspress (behövde vara nånstans nära och ta foton som inte behöver redigeras så mycket) och nu är jag helt fast :)
Victoria Söderström

2013-03-13 // 20:14:55

Helt underbara bilder!

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Victoria Söderström

2013-03-16 // 14:11:51

Förlåt om jag spammar din blogg.. men denna bilden är underbar!!

Svar: Haha du är välkommen att spamma :) Tack så mycket!! Vad kul att du gillar den!! :)
Victoria Söderström

2013-03-28 // 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback