Tid

 
Här kommer de tre första bidragen till fotoutmaningen jag hade under februari månad, på temat tid. Ni är så kreativa allihopa!!
 
 
Emma Lindström skickade in den här fina bilden. Ett halsband hon fått av sin mamma i födelsedagspresent.
 
 
 
 
 
Frida skickade in det här kreativa fotot efter att ha testat en ny redigering. På hennes blogg finns en länk där man kan se hur redigeringen gått till.  
 
 
 
 
Elin Andersson har skickat in den här fina bilden. På när tid går för långsamt!
 
Emma och Elin - ni lämnade inga bloggadresser i mailet. Om ni har bloggar/hemsidor ni vill att jag länkar till så kan ni maila dem till mig.



» lina

Vad fina!! Kommer du ha nån fler sån här utmaning? Jag missade den förra.

Svar: Ja om det finns intresse så absolut :)
Victoria Söderström

2013-03-02 // 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback