Trapped

 

För några veckor sedan hade jag en portfolio review med en svensk fotograf och gallerist. Han tyckte att ett genomgående tema för många av mina bilder var fångenskap kontra frihet. Inte förrän han sa det insåg jag att många av mina foton faktiskt rör det ämnet. Här är ännu en bild på temat som jag fotade på ett naturreservat i soluppgången. 




» Frida

Riktigt fin bild!
Det stämmer nog, coolt! :)

Svar: Tack så mycket!! <3
Victoria Söderström

2013-05-14 // 22:30:32

grym, victoria!!!

Svar: Tack söta!! :)
Victoria Söderström

2013-05-15 // 22:27:08

Jättefint!

Svar: Tack så mycket <3
Victoria Söderström

2013-05-20 // 15:18:01

Hahaha, då är du ännu mer beroende än jag, jag är på bana 65 men där har jag varit fast i flera dagar, SÅ störande! Coolt med någon som sätter fingret på sådant som man själv inte varit riktigt medveten om, och nu när du säger det så är det ju himla sant... Spännande tema du har! Samt: Mysiga färger i bilden. (;

Svar: Haha jag är tyvärr det. Men nu sitter jag och rullar tummarna och väntar på nya banor :P Kan vara bra med den här pausen så att beroendet får gå ur kroppen lite ;)
Åh, jag minns den banan! Det kommer fler kniviga framöver, men det är i alla fall inte så att det blir svårare och svårare. Det är blandat tycker jag :)

Åh tack så mycket!! Får se vad jag kan hitta på för nya foton på temat framöver :)
Victoria Söderström

2013-05-20 // 18:09:25
» fanny

du är så duktig, när jag var yngre var jag så kreativ med. Som du är nu. Önskar jag kunde få tillbaks det, att liksom sätta upp hela fotograferingar med en tanke bakom det hela... behöver inspiration tror jag.
Älskar dina bilder! :)

Svar: Åhh tack Fanny!! Vad glad jag blir att du gillar dem! Hoppas att du får tillbaka inspirationen. Du kanske hittar något inom dig som du vill berätta för världen? Något du tycker är orättvist, något råd du vill ge andra eller kanske något du tycker extra mycket om? För mig börjar det ofta med en önskan att förmedla något. Berätta en historia, eller få uttryck för något jag går och bär på. Lycka till! Och jag älskar din bildstil! Den passar så bra ihop med våren och sommaren dessutom så jag tror att det är din årstid att glänsa nu :)
Victoria Söderström

2013-05-27 // 01:45:20

vacker bild!

Svar: Tack <3
Victoria Söderström

2013-05-30 // 15:09:41

Alltså wow. Grymt fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Victoria Söderström

2013-06-08 // 00:30:07
» Linda

Så underbar bild!!

Svar: Åh tack Linda!! :)
Victoria Söderström

2013-07-06 // 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback