Utställningen

Åh, tiden liksom flyger förbi. Nu är det bara en vecka kvar till skolavslutning.
 
Tänkte i alla fall att jag skulle visa er två instagram-bilder från i lördags då det var vernissag till vår utställning. Passade på att ta några bilder innan det öppnade.
 
Jag ställer ut Journey denna gång och ska ha två andra foton på vår slututställning på Galleri Kontrast i mitten av juni. 
 
 
 
Alla tre bilder jag ställer ut kommer att finnas till försäljning i begränsade upplagor. Är så peppad på att börja sälja printar och jobba som konstnär nu efter skolan slutar.



Yay! Konstnärspeppen är hög!!! Jag är övertygad om att du har en strålande framtid som fotograf och konstnär framför dig!!! :)

Svar: Åh tack sötaste!! Och du också!! :) Nu kör vi :D
Victoria Söderström

2013-05-29 // 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback