Out of earth (2/52)

 
Mitt andra foto i mitt 52-veckorsprojekt. Det är Beata som är modell och som stod ut i kylan ganska länge för att vi skulle få till den här bilden. Klänningen kommer härifrån och det vita är talkpuder från ica :) En riktigt kul bild att ta :)



Skit cool! Riktigt snyggt gjort :)

Svar: Tack så mycket!! <3
Victoria Söderström

2013-11-24 // 22:15:46

Åh, jag var så ledsen ett tag!! Jag TAPPADE bort din blogg. Äntligen har jag hittat tillbaks och WOW va du har utvecklats! Jag fullkomligt älskar denna!! :D

Svar: Åhh vad kul att du hittade tillbaks :D Och vad kul att höra att du tycker att jag utvecklats :D Tack, vad glad jag blir att du älskar denna! :) Blev nöjd med den jag också.
Victoria Söderström

2013-12-21 // 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback