Tre fotograferingar

Dagarna går och jag springer runt i det där berömda ekorrhjulet. Idag är min enda lediga dag den här veckan och jag tänkte att nä, nu jäklar ska jag ta mig utanför stan och fotografera! Så imorse tog jag bilen ut till Djuröns naturreservat utanför Norrköping. Där finns det ekar i långa rader, vatten, ängar, åkrar, skog - precis allt som jag tycker om. Nu är jag helt fylld av energi igen!
 
Det första konceptet jag fotograferade innehåller det här gamla trädet. Hej höstiga sagoträd :) När jag gick förbi tyckte jag att jag såg en uggla i trädet, men så insåg jag att trädet är format så! Coolt va?!
 
 
 
 
Och detta är rekvisitan till mitt andra koncept. Ett snäckskal som är 18 cm långt och kommer från stilla havet.
 
 
 
 
Mitt tredje koncept är fotograferat här, i detta virrvarr!
 
 
Kom tillbaka ikväll för då har jag redigerat klart den första bilden :)



Det ser lovande ut :)

Svar: Tack snälla :)
Victoria Söderström

2013-10-18 // 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback