'Cause I need freedom now, and I need to know how to live my life as it's meant to be

 
 
Hej alla! Det är lite inaktivt här så jag tänkte berätta vad jag har för mig. Jag jobbar en del som pedagog, plockar svamp, åker till Gränna på bal, säljer foton, blir intervjuad för en onlinetidning och publicerad på en stor Facebooksida/hemsida, lyssnar på en föreläsning av Pär Johansson (som håller i Glada hudik-teatern), tränar, läser i boken Badskumt om allt kemiskt som finns i våra schampon, hudkrämer, smink och parfymer, jag besöker en medeltidsfestival och lyssnar på Loke, färgar håret rött, planerar semester, sparkar höstlöv och tycker att den här tiden på året är så underbart fin. Det har varit lite dåligt med ny fotokonst på sistone, men jag planerar att åka till Jönköping och vätterstranden för en fotografering snart. Den kommer involvera en vacker klänning och en guldfisk. Tills dess vill jag tipsa om att min favoritfotograf Brooke Shaden kommer föreläsa på Creative Live igen imorgon, dock för en halvdag denna gång. Hon är alltid så inspirerande att titta på så missa inte det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback