Utställningar, printar och sånt.

Som någon av er kanske märkte blev det inget nytt foto i söndags. Jag pausar 52-veckorsprojektet och laddar inför Island just nu. Om mindre än en vecka bär det iväg! :)
 
Annat jag haft för mig på sistone är att jag lämnat in ett knippe foton som ska bli till vykort. De ska säljas på Kulturnatta i Umeå den 24:e maj. Där ska jag nämligen ställa ut ett helt gäng foton tillsammans med fotografen LisaLove. Eventet på Facebook och mer information hittar ni här. Just nu håller jag på med urvalet och imorgon skickar jag in bilderna för utskrift. Lite så här kommer det att se ut:
 
Annat som hänt senaste dagarna är att jag sålt printar igen! Idag skickade jag iväg ett foto av den totala storleken 80x80 cm till en kund i Stockholm. Helt galet vad stort fotot blev! Det rymdes knappt på mitt bord då jag skulle signera det. Och så har jag sålt ett i den mer populära storleken på totalt 40x40 cm.
 
 
 Och så har jag firat SM-guldet i ishockey också. Hela Skellefteå har liksom kokat den senaste tiden! Säga vad man vill om ishockey, men här lyckas den sammanfoga och stärka en hel stad.
 
Slutligen har jag myst med lamm! Gör vem som helst till en bättre och lyckligare människa :)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback