The feeling within (12/52)

 
Den här veckan blev det en surrealistisk bild. Jag ville använda Rubiks kub som en symbol för hur ordnat en persons liv är. Normen är det där perfekta, ordnade livet som representeras av perfekt lösta kuber. Men längst ut i bild finns en person där kuben är olöst. En person som inte riktigt har allting klart för sig och där det är betydligt mer kaos i huvudet. Men det behöver inte vara något dåligt. Det betyder bara att allting kan hända!

“You must have chaos within you to give birth to a dancing star.” 
― Friedrich Nietzsche




Okej, jag ÄLSKAR den här bilden! Helt fantastisk!

Svar: Tusen tack Amanda!! :)
Victoria Söderström

2014-02-02 // 18:10:39

När jag såg bilden tänkte jag på något helt annat. De första kuberna såg ut som vanliga, tråkiga människor. Den färgglada såg jag som en kreativ person med ett annorlunda tänk. Det tänket kanske inte riktigt passar in det "normala, tråkiga" och därför känner personen sig utanför. Men egentligen är den färgglada den geniala. Hon har bara inte upptäckt det än...

Svar: Åh, jag gillar verkligen din tolkning!! <3
Victoria Söderström

2014-02-03 // 07:28:53

Dina bilder är bästa inspirationen. Jag går in på din blogg dagligen för att inspireras till att orka vardagen, drömma mig bort eller inspireras till egna fotoprojekt. Du är verkligen en fantastisk konstnär med ett eget uttryck! :)

Svar: Åh vad glad jag blir!! Tack så mycket för din kommentar! Det är verkligen fantastiskt att höra att jag inspirerar. Då har jag lyckats med det jag vill :)
Victoria Söderström

2014-03-17 // 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback