2013 - sånt som fastnat på bild.

Jag tänkte att vi kunde titta på sånt som fastnade på bild förra året som jag ännu inte visat för er. Såna tillfällen då jag fångat ögonblick, ett sätt jag inte fotograferar på lika ofta längre.
 
En dag i februari var jag och lyssnade på Mando Diao på Louis De Geerhallen i Norrköping. Det var vackert på alla sätt! Färgerna, kläderna, stråkarna, rösterna! Och akustiken! Herregud vilken akustik den platsen har! Gåshud på armarna.
 
 
En dag i juni var det avslutning för oss fotoelever och vi hängde i en park tills det blev natt.
 
På restaurangen Koh Phangan i Stockholm pressade jag ISO:t till 6400 för att få med lite av Ellie, Beata, Tomas och Thomas.
 
Och i Stockholm fotade jag även en himmel som brann.
 
Och tittade på öar i skärgården.
 
Och klappade den här!
 
Midsommar firade jag i Norrköpings skärgård med personer som betyder lite extra och som jag saknar.
 
Och så var jag på Söderköpings gästabud och lyssnade på Loke. Han har en låt som kanske har den finaste texten som skrivits. Den har spelats på gitarr och sjungits under många sommarkvällar. Finns här.
 
En kväll blev jag bjuden på en föreställning med Norrköpings symfoniorkester tillsammans med jobbet.
 
Och så var jag och såg Lars Winnerbäck på turnépremiären i Linköping.
 
 
Och så fotade jag Norrköping. Vackra stad! Detta är på nyårsafton precis innan fyrverkerierna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback