Fantastisk historia bakom denna print sale!!

 
Idag har jag signerat, numrerat och postat en print som jag sålt. Den har den finaste lilla historia bakom sig. Förra veckan då jag la ut den på min Facebooksida fick jag två helt fantastiska mail. Först av en person som frågade om tillstånd att göra det här fotot till en tatuering. Hur coolt?? Strax därefter hörde en kvinna av sig och sa att hon hade trillat av stolen då hon såg mitt foto. Hon hade nämligen sökt efter precis ett sånt här foto efter att ha gått vidare ur en dålig relation. Hon skrev:
 

I mitt sovrum, på en vit råspontvägg har jag hela tiden sett en röd målning/tavla. Det började med rött. Sen kom en bild fram, det skulle vara en kvinna med ryggen mot mig, klädd i rött. Det röda skulle symbolisera allt hon varit med om, hennes kraft, hennes kärlek OCH att hon trots allt detta kom hel ur det hela med en enormt tillförsikt inför framtiden.

Fattar du nu att jag trillade av soffan när jag ser din bild OCH din tanke/beskrivning av bilden? Så tack till dig som fångade min tanke där ute nånstans.

 

Det här är helt klart det högsta och största som kan hända mig som konstnär. Att veta att mitt foto kommer finnas därute nånstans och betyda så mycket för en annan människa!




Wow, det är ju helt fantastiskt! Grattis! :D

2014-05-27 // 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback