Hemma!!

 
I'm back!! Igår eftermiddag kom jag tillbaka till Sverige igen efter en flygtid som inte var av denna värld. Jag har haft det fantastiskt bra och hade helst stannat på Nya Zeeland ett bra tag till. Bildbomber utlovas framöver!
 
Tänkte även passa på att påminna om fotoutmaningen. Sista dagen att skicka in sitt bidrag är idag. Temat är tid. 



» Frida

Åh ser ju helt fantastiskt ut. Hoppas du haft det toppen, ser fram emot bilderna! :)
Välkommen hem!

Svar: Åh tack så mycket :) Jag har haft det riktigt bra! Ska sätta mig och gå igenom lite bilder nu :)
Victoria Söderström

2013-02-24 // 12:12:50

Jag väntar på bilderna med spänning!!

Svar: Åh vad kul att du gör det :D Ska sätta mig och gå igenom lite bilder nu. Har inte sett dem själv än, annat än i kameran :)
Victoria Söderström

2013-02-24 // 20:24:33

Så fint det ser ut!

Svar: Tack!! :) Det var det verkligen! Naturen är jättefin där borta :)
Victoria Söderström

2013-02-25 // 19:06:47

Å vad jag ser fram emot bilder!

Svar: Va kul att du gör det :) Nu har det dykt upp lite Nya Zeeland-bilder :)
Victoria Söderström

2013-03-02 // 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback